Hírlevél feliratkozás :)

Nevedben a Titok! :) Ajándék tanulmány, amiből megfejtheted milyen titkokat rejt a neved. Iratkozz fel hírlevélre, és küldöm e-mailben.

http://nevedbenasorsod.hu/hirlevel-feliratkozas

Nevedben a Sorsod

babanévmágia... ...misztikus névadás... számmisztika... ezoterikus nyalánkságok... .csakrák... mindennapi mágiáink...tudatos teremtés... pozitív gondolkodás...egészség... a magyarság teremtő szókincse ...csodák...szentek... vidámság...lélekmelegítő...stb...

Címkék

14 (1) 15 (1) 16 (1) 17 (1) 18 (1) 2010. (2) 2012 (1) anya magzat kapcsolat (2) április (3) áprilisi előzetes (1) áprilisi rezgések (2) a csoda lépcsője (1) a nap rezgésének kiszámítása (2) babanévmágia (3) babonák (1) becenév (4) belső név (1) betegség (1) bóna marika (10) boszi suli (2) csakrák (9) csoda (1) dalai láma (1) egészség (2) egyes (1) előrendelhető (1) előzetes (1) február (10) februári rezgések (9) feladatok (1) felemelkedés (1) fogyás (3) fogyó hold (3) föld (1) földcsakrák (8) gyógyító nap (2) gyógyulás (2) gyökércsakra (1) harmadik szem csakra (1) hármas (1) hatos (1) hetes (1) hirdetés (1) hősnőkblogok (2) idézet (3) indigó gyerek (2) instrukciók (1) intuíció (1) január (2) januári rezgések (1) játék (18) jelen (1) jövő (1) július (3) júliusi rezgések (3) júliusi varázstábla (1) június (3) júniusi előzetes (1) júniusi rezgések (3) júniusi varázstábla (1) kedvezményes árak (1) kettes (1) kilences (1) kívánság (1) kommunikáció (1) könyv (1) koronacsakra (1) kristályok (8) kristály gyerek (3) lehetőség (13) lélekmelegítő (1) levél (1) mágia (1) május (3) májusi előzetes (1) májusi rezgések (4) májusi varázstábla (1) málinger zsolt (4) március (4) márciusi rezgések (4) maya naptár (1) mesterszám (1) monszport bea (2) napfonatcsakra (1) naptár (1) négyes (1) névelemzés (6) névmágia (7) névszám kiszámítása (1) nyári napforduló (1) nyolcas (1) önfejlesztő játék (17) őrangyal (1) ötös (1) pilis (1) piroska levele (1) pozitív gondolkodás (2) program ajánló (1) referenciák (1) rezgés (2) sors (1) sorsszám (1) sorsút (1) sors és élet (1) statisztika (1) szakráliscsakra (1) számmisztika (2) számok jelentése (14) szeretet (2) szertartás (1) színek (1) színterápia (1) szívcsakra (1) szív csakra (1) szómágia (1) szűcs ildikó (3) születés hete (1) tanácsadás (1) tanfolyam (1) tavaszi napforduló (1) telehold (1) teremtés (7) tizenegyes (1) tizenhármas (2) tizenkettes (2) tízes (1) tízmilliószoros teremtő nap (7) torokcsakra (1) újhold (2) új esztendő (1) válasz (1) változás (5) varázstábla (4) víz (1) vízkereszt (1) vonzás törvénye (2) Címkefelhő

Friss topikok

A történet alapjai

2010.01.28. 22:56 - Manita

Címkék: fogyás fogyó hold

 
1990-ben szültem első gyönyörű fiamat :)
Áldott állapotom 55  kilóról indult és meg sem álltam 86-ig.
 A szüléssel lement 8 kiló :) és igazából az a” kis” maradék sem zavart amíg szoptattam.
 Hét hónap után a fiam teljesen áttért a” normál” kajára…én pedig az első buliba indulós estén szembesültem a következőkkel: 152 centi vagyok….75 kiló…és egy rongy sem jön rám
(csak otthoni rucim és kismama göncöm van)
 
…és elkezdődött a harc a kilók ellen…
 
Kipróbáltam szinte mindent amihez hozzájutottam (a teljesség igénye nélkül sorolom) porokat, teákat, kapszulákat, shakeket, bigyókat-bogyókat…:) null-diétát, hal-olajat, káposzta levest, vízhajtót, űrkaját, zöldség kúrát, gyümölcs kúrát, futást, tornát, úszást, jógát…stb…stb…
Mindent amiről hallottam és meg tudtam szerezni, azt megpróbáltam…
 
A fiam 6. születésnapjára, már többször elértem, hogy leadtam 10 kilót…felszedtem ötöt…aztán leadtam ötöt…és felszedtem tízet…
Életunt, fáradt és elégedetlen voltam.
 
És akkor…
…betoppant az unokaöcsém, aki 2 év alatt 40 kilót fogyott !!
 
Én pedig tudtam, hogy elmondja a titkos receptjét…én betartom ! …és én is lefogyok 20 kilót…
 
De nem így történt.
 
Már a tortánál tartottunk (én ugye csak csipegettem…kicsi leves…pici krumpli…falatka husi…egy hajszál vékony szelet torta –ugye, hogy mindenki lássa hogy én mekkora áldozatot vagyok képes meghozni a fogyásért )- nekem kopogott a szemem az éhségtől :) ő meg falta a 2 tenyérnyi hús után a második tortaszeletet…
 
-         nem lesz ez sok? – kérdeztem halkan irigykedve
-         én 2 éve NEM fogyókúrázok –jött a válasz
-         neeem… hát akkor mitől fogytál le ???
-         VÁLTOZTATTAM- azaz máskép csinálom a dolgokat.
 
 
(mivel ízes paraszti beszéddel adta elő a továbbiakban a szememet felnyitó előadását… nekem a városi fruskának leesett a bugyim a hidegzuhanytól-úgyhogy kicsit módosítottam az összefoglalást :)
 
Ha a lelkedet nem teszed rendbe, a tested hosszú távon nem fog engedelmeskedni.
 
Soha nem fogsz megfelelni senkinek, amíg magadat nem tudod megszeretni.
(megszeretni= elfogadni magad és olyannak szeretni amilyen  MOST vagy )
 
Nem lehet lefogyni, egy nő miatt, egy pasi miatt, egy 10 számmal kisebb ruha miatt…
Csak magad miatt tudsz leadni úgy kilókat, hogy sose jöjjenek vissza.
 
Senkit nem érdekel, hogy milyen kövér, hájas csúnya nő/pasi vagy
(lehet, hogy megjegyzéseket tesznek, beléd rúgnak, cikiznek – de csak azért mert a saját sikertelenségeiket , a másokba való belerúgással tudják elfelejteni….és ha te mindennap ott vagy, akkor ők örülnek, hogy van kibe belerúgni…)
 
Soha NE fogyókúrázz !
Írd össze (szánj rá 20 percet) – mit szeretnél enni a következő héten (mindent írj fel amit eddig megvontál magadtól)
Bontsd le napokra és minden nap ajándékozd meg magad valami finomsággal.
 
 Naponta erősítsd a lelked pozitív mondatokkal.
 
Használd ki a Hold segítő erejét és Fogyó holdnál kezdj neki a változtatásnak.
Semmiről nem kell lemondanod csak változtatnod kell a hozzáállásodon és a szokásaidon.
 
Figyelj a víz beviteledre , az emésztésedre, a mozgásra…mindig csak egy kicsit változtass.
Úgy élj, hogy élvezd !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nevedbenasorsod.blog.hu/api/trackback/id/tr671711315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi72 2010.01.29. 11:04:47

Jó szöveg!
Én még asszem sosem fogyóztam. Vagyok olyan ideges alkat, hogy tartósan még a védekezésképp növesztett úszógumi se marad meg rajtam.Nincs is rá szükségem, mert jól tudok úszni:-)
a 3-4 szülésem, vagyis úgy 3 éve van rajtam valamennyi, kb 10 kiló többlet, de ezt nem leadni akarom, hanem átalakítani. Ezért ha konditornára megyek (ez az én bulizásom) mindig keresek olyan testrészt magamon, amit dicsérhetek, pl. hogy milyen szépeni izmosodik a karom...akarom:-)

Mó, a gyalogos 2010.01.30. 22:53:25

érdekes.
Hetente háromszor edzem, szeretem magam, úgy amilyen vagyok, imádom a fagyit, eszem is rendszeresen, mégsem fogyok ennyi kiló még sosem voltam, mint most.
Leszoktam 8 hónapja a cigiről, nem iszom, mégsem megy le.
erre mit mondana a nagyokos rokonod?

Manita 2010.01.31. 11:41:33

@Mó, a gyalogos: kedves Mó !
csak a magam nevében beszélhetek....változtass meg valami kicsi dolgot...kevesebb cukor,...több víz...kevesebb fagyi :))egy kis emésztés serkentő tea.....és mivel nekem a holddal fogyás jött be....ezt javaslom :))
kezd ma ! :))

tangata manu 2010.02.01. 11:45:13

@Mó, a gyalogos: Szia!
Szerintem érdemes lenne a gerincedet helyrepakolni, mert a nem megfelelő vérkeringés, főleg ráedzéssel, gátolhatja a felesleges anyagok távozását, sőt gyulladásokat is okozhat. Emellett javaslom az infraszaunát és az önbecsülést:)


süti beállítások módosítása