Hírlevél feliratkozás :)

Nevedben a Titok! :) Ajándék tanulmány, amiből megfejtheted milyen titkokat rejt a neved. Iratkozz fel hírlevélre, és küldöm e-mailben.

http://nevedbenasorsod.hu/hirlevel-feliratkozas

Nevedben a Sorsod

babanévmágia... ...misztikus névadás... számmisztika... ezoterikus nyalánkságok... .csakrák... mindennapi mágiáink...tudatos teremtés... pozitív gondolkodás...egészség... a magyarság teremtő szókincse ...csodák...szentek... vidámság...lélekmelegítő...stb...

Címkék

14 (1) 15 (1) 16 (1) 17 (1) 18 (1) 2010. (2) 2012 (1) anya magzat kapcsolat (2) április (3) áprilisi előzetes (1) áprilisi rezgések (2) a csoda lépcsője (1) a nap rezgésének kiszámítása (2) babanévmágia (3) babonák (1) becenév (4) belső név (1) betegség (1) bóna marika (10) boszi suli (2) csakrák (9) csoda (1) dalai láma (1) egészség (2) egyes (1) előrendelhető (1) előzetes (1) február (10) februári rezgések (9) feladatok (1) felemelkedés (1) fogyás (3) fogyó hold (3) föld (1) földcsakrák (8) gyógyító nap (2) gyógyulás (2) gyökércsakra (1) harmadik szem csakra (1) hármas (1) hatos (1) hetes (1) hirdetés (1) hősnőkblogok (2) idézet (3) indigó gyerek (2) instrukciók (1) intuíció (1) január (2) januári rezgések (1) játék (18) jelen (1) jövő (1) július (3) júliusi rezgések (3) júliusi varázstábla (1) június (3) júniusi előzetes (1) júniusi rezgések (3) júniusi varázstábla (1) kedvezményes árak (1) kettes (1) kilences (1) kívánság (1) kommunikáció (1) könyv (1) koronacsakra (1) kristályok (8) kristály gyerek (3) lehetőség (13) lélekmelegítő (1) levél (1) mágia (1) május (3) májusi előzetes (1) májusi rezgések (4) májusi varázstábla (1) málinger zsolt (4) március (4) márciusi rezgések (4) maya naptár (1) mesterszám (1) monszport bea (2) napfonatcsakra (1) naptár (1) négyes (1) névelemzés (6) névmágia (7) névszám kiszámítása (1) nyári napforduló (1) nyolcas (1) önfejlesztő játék (17) őrangyal (1) ötös (1) pilis (1) piroska levele (1) pozitív gondolkodás (2) program ajánló (1) referenciák (1) rezgés (2) sors (1) sorsszám (1) sorsút (1) sors és élet (1) statisztika (1) szakráliscsakra (1) számmisztika (2) számok jelentése (14) szeretet (2) szertartás (1) színek (1) színterápia (1) szívcsakra (1) szív csakra (1) szómágia (1) szűcs ildikó (3) születés hete (1) tanácsadás (1) tanfolyam (1) tavaszi napforduló (1) telehold (1) teremtés (7) tizenegyes (1) tizenhármas (2) tizenkettes (2) tízes (1) tízmilliószoros teremtő nap (7) torokcsakra (1) újhold (2) új esztendő (1) válasz (1) változás (5) varázstábla (4) víz (1) vízkereszt (1) vonzás törvénye (2) Címkefelhő

Friss topikok

Indigó és kristály gyerekek...

2010.02.18. 21:12 - Manita

Címkék: indigó gyerek kristály gyerek

 

Kaptam a napokban egy érdekes témát boncolgató levelet...
...engedélyt is kaptam rá, hogy ide kitegyem a válasszal együtt.
 
 
 
Manitám!


Nem szeretnék darázsfészekbe nyúlni. Úgy látom, Te is kisgyermekes anyuka van. Én már kinőttem ebből a korból, azonban ma egy kicsit ledöbbentem.
16 éves gyerekem megbetegedett, és még gyerek orvoshoz kellett mennem vele.
10 éve nem voltunk, az döbbenet volt amit tapasztaltam.

Rengetegen voltak kisgyerekes szülők, a karon ülő gyerektől a 7-8 évesekig bezárólag.
 Egy idő után azt kezdetem érezni, hogy dili házba kerültem. A gyerekek hisztiztek, egy-kettő ütötte az anyját, rugdosta.
Egy másik szülő szólongatta a gyereket, hogy álljon rendesen, pedig csak leguggolt szerencsétlen. Még egy másik, leordította a gyerek haját, mert hozzányúlt a kilincshez... folytathatnám, döbbenet volt.
 Két véglet.
Az egyik esetben a gyerek uralta a szülőt, a másik esetben a szülő tiport a gyereken.

Sokat gondolkodtam,  többször olvastam, kristály gyerek, indigó, tudom mit jelentenek, de szerintem koránt sincs annyi, mint ahány szülő ezt képzeli.
Az én meglátásom az, hogy a 2000 után született gyerekek, nem tudják, hogy kik ők valójában, soknak nincs középpontja, identitása, azt sem tudja hol van. Egy szerűen neveletlen, uralkodik a családon, elvárja, hogy mindenki körülötte úgy ugráljon ahogy Ő fütyül.

A kérdés az, hogy szerinted ennek számmisztikailag oka lehet a sok nulla ezeknek a gyerekeknek a születési dátumában?

Én láttam már kristály gyereket, de ha annak elmagyaráztam, hogy mit miért... akkor értette, és megtette. Nem feszült be , nem rugdosott, nem hisztizett, nem akart megölni, egyszerűen tette a dolgát. Ennyi.
. Te mit gondolsz erről?

Puszi: Andi
 
 
 
Andi kedves !

Készültem már e témában írni, úgyhogy nagyon felvillanyoztál….
Válaszom  a kérdésedre : rengeteg kristály és indigó gyerek van---csak nem tudják...
….sem a gyerekek, sem a tanárok…sem a szülők (ez pont olyan mint a kollégista társam akit mindenáron fizika professzornak akartak a szülők...ő meg énekelni akart)

…hiába akar egy indigó gyerek érvényesülni otthon...ha a szülő nem lát belőle mást, csak azt, hogy "hisztis, neveletlen"---és kénytelen terrorba tartani, fegyelmezni...hiszen nem is tud róla,mekkora kincse van....(mert sajnos ezekre a gyerekekre jellemző lehet, mind a befordulás, mind a dühkitörések és a visítás, üvöltözés is)

Az is igaz sajnos, hogy a szülők nagy részének fogalma sincs mi az az indigó vagy kristály gyerek...ugye akkor hogyan is lenne elvárható, hogy segítsék itt a földi fejődésében...netalán tanuljanak tőle...
Pedig sok könyv és internetes oldal foglalkozik az ilyen gyerekek nevelésével...felismerésével.
(van egy óvónő ismerősöm és ajánlottam neki egy oldalt ahol a gyerekek jellemrajza és az ajánlott nevelési módszerek vannak pontokba szedve..
-.azt mondta: ilyen sz@rságokra nekem nincs időm...)
(pl. ez az oldal)

Na már most, ha egy diplomás nevelőtől is ennyire távol állnak ezek a dolgok...akkor mondjuk egy átlagos –gyerekkel ( nem) foglalkozó- szülőt miért is érdekelné ?

Laktam lakótelepen...és a református egyház csinált egy felmérést...a 6000 fős lakótelepen Délutánonként 300 kulcsos gyerek mászkált egyedül !!!---nincs idő szülőnek lenni a mai felgyorsult világban  :(( -ezt mutatja a statisztikájuk

..Persze vannak olyan szülők, akik a megfelelő lehetőséget adják a gyereküknek---nem azért mert mágiáznak és szellemekkel beszélgetnek---hanem, azért mert tájékozódtak...és hoztak egy ilyen döntést  :)

Sokan azt mondják, hogy ezek a gyerekek burokban nevelkednek ezért tehetségesebbek...pedig szerintem a szülők tájékozottsága  miatt van így...hiszen ha a gyerek énekes akar lenni nem kényszerítik fizika szakkörbe...és ha a 3éve meghalt nagymamával beszélget ...akkor nem adnak neki egy pofont és nem parancsolják be a sarokba...csupán mert beszélni próbált erről...

Én is észrevettem, hogy vannak akik túlságosan ebbe az irányba nyomják a gyereküket
(mert ők tudják hogy indigó !...és ez olyan cuki trendy ) - sajnos a gyerek nem biztos, hogy meg akar felelni ezeknek az elvárásoknak a szülők tempójának...(hiszen megint nem a saját életét élheti, hanem kötelezik valamire ...) ő egyszerűen még csak gyerek akar lenni…

Szóval én azt mondanám...ez a tájékozatlanság, a nemtörődömség és a hozzá nem értés a szülők részéről megnehezíti, ezeknek a gyermekeknek a földre születésük beteljesítését...

...nagyon gyorsan hozzá teszem ezek a gyerekek tudták, hogy hova fognak leszületni...mennyit kell harcolniuk, küzdeniük...mit kell megtanítaniuk a szüleiknek :))

Ne felejtsük el, hogy a szülő-gyerek kapcsolatot sokan a mai napig nem tudták rendbe tenni a lelkükben...és ennek tuti valamilyen formában a saját gyerekkel való kapcsolathoz is köze lesz...

A párom szerint 4 féle szülő van
1. aki azt akarja foggal-körömmel, hogy nála többre vigye a gyereke
2. aki nem akarja, hogy a gyereke többre vigye
3. akit nem érdekel mit csinál a gyereke
4, aki szereti a gyerekét, bármit csinál is
  :)  :)

A nullákról: szerintem a jellemrajzukhoz nagyban hozzájárul a sok nulla---ebből is érzékelhető, sőt kiszámolható, hogy mások mint a xx.századiak :))

A nulla egyébként a teljességet, Istent és a beteljesülést jelenti---ez jó :)
(csak kell aki értékeli , felismeri és nem sietteti, nem túlozza el )
 
Pusszancs
 
…és TI kedves olvasók, mit gondoltok erről ??

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nevedbenasorsod.blog.hu/api/trackback/id/tr381771653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi72 2010.02.19. 10:44:52

Én úgy gondolom szülőként a nevelés leginkább növelést, táplálást jelent. De a kristálygyerekeknek is szükségük van a kiteljesedéshez arra, hogy rend és keretek legyenek körülöttük. Ahhoz hogy kiteljesedhessenek, előbb-utóbb önfegyelmet is kell tanulniuk és rendet kell tartaniuk önmagukban és a környezetükben, nekik ugyanúgy, mint bárki másnak.
Emellett úgy érzem Andi fenti levele nem a kristálygyerekek meg nem értéséről, hanem inkább a tiszteletről és a fegyelmezésről szól. Az, hogy valaki fegyelmezi a gyerekét, még nem jelenti azt, hogy nem szereti. De ha mindent ráhagy, az sem jelenti azt, hogy szereti vagy hogy segíti életútján.
Mindannyian társadalmi keretekbe, családba ágyazódva élünk és igyekszünk tisztelni magunkat, másokat, olyan kereteket kialakítani, ami a család minden tagjának működőképes.Ezt minden gyereknek meg kell tanulnia, ha a Föld bolygón van feladata:-)
Minden gyereknek szüksége van korlátokra, határokra- mert a korlátok kapaszkodót is jelentenek. A gyerek határok között érzi biztonságban magát, és a határainak feszegetése egy fontos tapasztalat.
Bevallom engem nem érdekelnek a kristály, indigó, hupikék gyermekek amennyiben ez azt jelenti, nekik mindent szabad, meg hogy őket senki sem érti meg.Vagy nem minden ember értékes és senki sem középszerű? Nemrég mintha ezt olvastam volna ezen a blogon...:-))
Nemrégiben jártam egy baráti házaspárnál, ahol én a szülőkkel akartam beszélgetni, de a három kristály-indigó-hupikék-waldorf -neveletlen gyerek is közénk telepedett. Miután kis játszmájukba nem tudtak engem is bevonni, rugdosni kezdték a széket ,amin ültem, meg engem és, kiabáltak, mikor megyek már el....
Csak sajnálni tudom őket és jószándékű szüleiket, de én a magam részéről többet egy percet sem vállalok a velük való együttlétből.
A fegyelmezés, nevelés persze összetett művelet, mivel egyidejűleg a bennünk élő gyereket is neveljük egyben.
Sajnos a legtöbb szülő egyáltalán nem nőtt még fel és korlátozottan tud felelősséget vállalni az életéért, ha egyáltalán kilát gyerekkori sérülései, sérelmei mögül.

tangata manu 2010.02.19. 12:39:00

Hát, mit tehetnék, ha az asszony is beszólt... :))
Szóval én félig (sem) viccesen azt szoktam mondani, hogy az indigó gyerekek segítenek lemásolni a hibáinkat, mint az indigó-papír. Ezért agresszívak, mert a másolás által segítenek, de ezek nem ők.
A kristály-gyerekek hatványozzák is ezt a tükrözést, és ezért nem csak agresszívak, hanem abszolút antiszociálisak.

Ezen felül egy dolog van, amiben (saját érdemtől függetlenül!!!) "jobbak"; a testük szerkezete alkalmazkodott és felkészült a bekövetkező energetikai változásokra. Pontosan emiatt van, hogy rengeteg közöttük az allergiás, autoimmun betegségben szenvedő, hiszen az előző 2160 (+-) év rezgései fokozatosan tűnnek el, de ők már a végleges verziós jobb életre épültek:)

Innentől kezdve nem a subi-dubi ezo-protekciójukon keresztül láthatjuk meg, kiben vannak ilyen tendenciák, hanem a fizikai és szociális gondjaikat figyelve.
Ezen viszont nem szabad segítenünk a szokott világfájdalmas-hősszülős módon, mert csak annyit tudunk elérni, hogy testük elkezd ráhangolódni az előző korszak kódjaira. Ez meg ugyebár nem feladatuk. Csak végszükség esetén (akut segítségnyújtás) avatkozzunk be, amúgy szorgalmaznunk kell, hogy természetes és legfőképp öngyógyító módon "egészedjenek".

ui.: Én apám egyetlen pofonját sem hordom a szívemben, de a helyén lévők tanulságát az eszembe véstem, a helytelennek tűnőket pedig a saját biztonságra törekvő emberségének tudtam be.
A szüleink kristállyá válása fontosabb folyamat, tehát, mint az "amúgyis"-gyerekek körülrajongása. Azért gondolom így, mert ha a szüleink egy tisztább szűrőn át jelenítik meg az élettapasztalataikat, akkor kötődik össze Ég és Föld. Másképp csak elszállunk...

Ildi72 2010.02.19. 14:16:51

Úgy látszik, én földhöz ragadt vagyok...vagy csak azért nem látok különbséget a gyerekeim között - színre- mert mind 1998 és 2008 között születtek ?:-))
bár ha jobban belegondolok, tényleg, csak az első volt lila és meglepően egyiptomi fejformájú...lehet hogy csak a hagyományos kórházi szülés megrázkódtatásai és oxigénhiányos miatt?

tangata manu 2010.02.19. 15:04:27

igen, valóban földhözragadt vagy, de nem racionális,csak félsz kinyitni egy olyan kaput, ami a hazugságnak kaput:)
engem pedig nem zavar.
mivel pedig úgyis az van rám erőltetve, hogy megkülönböztetem a gyerekeimet, miért ne lehetne mindegyik más színű:)
én akkor is látok különbséget, ha homokba dugom a fejemet, mert a belső látást nem zavarja.
ez nem tudatosságbeli, hanem életfeladatban más...
ha a színeknél tartunk,akkor majd mesélek a tibeti hagyományról...

Ildi72 2010.02.19. 15:57:17

@tangata manu: szerintem meg nem vagyok földhöz ragadt, de ha mégis, nem a te feladatot azt megítélni. A jövőben inkább tartózkodj, hogy egy nyilvános blogon arról beszélj, mit hogy csinálok, ha csak nem akarod, hogy elmondjam ugyanezen a felületen, mit gondolok én a te mindennapjaidról!

Mert ez nem hiszem, hogy bárkit érdekelne!

tangata manu 2010.02.19. 16:18:12

Ilyen egy korai indigó sorsa:(

tangata manu 2010.02.19. 16:19:11

Rendben, nem mondok semmit (tudjátok, drogdealer vagyok)

tangata manu 2010.02.19. 16:41:10

Na jó, néha tényleg bánom, hogy szókimondó vagyok. Annyi kamu veszi körbe az embert, hogy néha csak így érzem magamat szabadnak. Ezen kell változtatnom. Meg is kérdezek (-figyelek) egy indigó-kristály-kölyköt, ő hogy csinálja... :)

evamester 2010.02.19. 19:59:07

Hát én nem tudom, hogy indigó vagy kristály-e a gyerekem, de úgy érzem más mint az átlag. Okosabb, érettebb, bölcsebb (3 éves) néha a felnőtteknél is, sok mindenre emlékszik (pl mi történt, mikor a pocakomba lakott, és születésekor lecsúszott a sötét csúszdán), de másban meg talán kicsit lassabban fejlődik (még nem érett az ovira, nagyon ragaszkodik hozzám, hogy vele legyek).
Én sokat tanulok tőle, és partneri viszony van köztünk. Nem azt mondom, hogy bármit megtehet, de arra már rájöttem, hogy ő nagyon jól tudja, hogy mi a jó neki, és ahol lehet ezt az utat követjük.

Ildi72 2010.02.20. 16:35:43

@tangata manu: Nem a szókimondás helyes vagy helytelen volta itt a kérdés, hanem hogy van-e jogod megmondani más milyen, mit hogy an csinál és mit érez..

Ildi72 2010.02.20. 16:38:40

@evamester: Gondolom azért nem rugdos téged, ha rászólsz...vagy igen?...:-) Milyen kereteket alakítottál ki neki? Vagy nincsenek keretek? Könnyű elaltatni pl.? Ha barátnőddel beszélgetsz, milyen szinten veszi át a beszélgetés fonalát vagy irányítását?

Ildi72 2010.02.20. 17:06:52

@Ildi72: Jobban mondva, jogod biztos van, de helyes-e, meg tudod-e mondani, más mit él meg, ha egyszer nem vagy se a testében, se a helyzetébe. Megkülönbözteti ezt valami az ítélkezéstől?

Ildi72 2010.02.20. 17:09:29

@Ildi72: Illetve jogod biztosan van, hogy azt tégy, amit akarsz, de helyes-e, meg tudod-e mondani más mit él meg, ha egyszer nem vagy se a testében, se a helyzetében? Más ez, mint szimpla ítélkezés?

Ildi72 2010.02.20. 17:10:26

@Ildi72: Király, már kétszer is elküldtem, ezek szerint ez nálam egy fontos kérdés....:-)

Manita 2010.02.21. 11:52:19

képzeljétek találtam egy cikket ami 1964-re teszi (nem a 70-es évekre) az indigó gyerekek megjelenését :)
nekem ez nagyon tetszik :) :) mivel akkor én is indigó vagyok :)---de persze a linket nem találom már október óta hi hi :)))

evamester 2010.02.21. 12:20:55

@Ildi72: Nem rugdos engem és mást sem. Vannak keretek, hogy mit szabad és mit nem: pl evéskor enni kell, nem játszani. Aludni is elalszik rendesen: mese, egy kis simogatás, egy kis összebújás, és elalszik. Ha elfoglalja magát, beszélgetni is lehett mellette, de azért azt nem lehet elvárni, hogy hosszú órákig ellegyen egyedül.

Ildi72 2010.02.21. 18:58:14

@evamester: Ha időd engedi, kérlek meséld el egyszer, mit mesél a kicsi a születés-csúszdáról:-)

tangata manu 2010.02.22. 14:52:46

@Manita: az Élet virágának ősi titka című könyvben megleled. A vietnami háború kezdete környékére teszi a szerző (Drunvalo Melchizedek).

tangata manu 2010.02.22. 15:01:14

@Ildi72: Szerintem akkor mégsem írok a Testelemzésről cikket: :×\
Csak utolsó kommentként (nemcsak az oldalon!) annyit, hogy egy angol f@szi találta ki a közgazdaságtant (asszem John Hume), addig nem volt mire hivatkozni. Támadták is sokan. Aztán kinőttek a közgazdászok belőle. Én testelemzést tanítok, aztán majd a kinövők rám fognak hivatkozni. Addig meg tartom a hátamat (lásd: Lie to me-sorozat). a Magyar Világkép Kutató szlogenje volt, hogy a "Gondolat szabadság nem téveszme..."
Általában az igazi barátról azt tartják, hogy megmondja azt is, ami nem kellemes...
Én a férjed mellett a barátod is vagyok...
GONDOLATFOLYAM LEZÁRVA.

Manita 2010.02.23. 11:53:56

@tangata manu: na akkor én is indigó vagyok :) :)

és szerintem írhatsz a testelemzésről cikket....de ez olyan nagy téma...és minden érdeklődőt érint...-hogy inkább egy egész blogot csinálj neki :)
de persze az emberek lelkét is kell ápolni ha ekkora fába vered a fejszédet !!!

tangata manu 2010.02.23. 19:03:58

ahhoz képest, hogy sok fiús vonásodat vélem felfedezni, és tudtommal világvége-alsón laksz te is, elég vicces a fejszehasználatra alkalmazott igéd.ennek az összetételnek az elemzésed szerint pénteken lesz ideje:))))

Manita 2010.02.23. 22:05:20

@tangata manu: :)))

igen, nálunk sincs megélezve a fejsze :))
pénteken esőnap :)

Ildi72 2010.02.24. 09:23:14

@Manita: :-))
szerencsére Cegléden már ma is esik:-)

tangata manu 2010.02.24. 11:29:29

@Ildi72: és én ilyenkor megyek Pestre. ott meg mások hátán élezem a saját fejszéjüket:)

Ildi72 2010.02.24. 12:41:20

@tangata manu: talán még Hol(d)-nap előtt hazaérsz:-))

tangata manu 2010.02.24. 12:47:16

@Ildi72: sajna az éjfél a bejátszós,mert sokan vannak. na,mék,oszt take obedaty...

Ildi72 2010.02.24. 14:43:22

@tangata manu: "obedaty"?? ez meg mi akar lenni?

tangata manu 2010.02.25. 15:13:31

@Ildi72: ebéd,szívem,de már kihűlt:)

Ildi72 2010.02.25. 16:01:28

@ tan-gatya manu:-)) hogy mondod...kihűlt a szíved?

tangata manu 2010.02.25. 18:47:02

mire hazajössz, szívem, ki is sütöm.bár így obedátyból vecsernyévé válik...

Manita 2010.02.25. 21:02:55

@tangata manu: @Ildi72:

nem tán véletlenül ti is indigók vagytok ??? :))))
hogy indigóul beszélgettek----nekem meg folyik a nyálam??

Ildi72 2010.02.26. 09:14:22

@tangata manu: jajj...:-)) most esett le a tantusz...mert én angolszász módra gondoltam kiejteni az ö'bedöti-t...aha!oroszul kell

tangata manu 2010.02.26. 09:38:50

Si, si! Buon giorno! Io parlare "in digó" :) Capisce?!

tangata manu 2010.02.26. 09:40:04

Drágám,te pedig rosszul választottad el. Ez egy összetett szó: Tanga-atya, tehát a tangák ura:)

Ildi72 2010.02.26. 13:00:10

@tangata manu: :-))) remélem nem kell megérnem, hogy "magadra veszed":-))

Ildi72 2010.02.26. 14:01:50

@tangata manu: Remélem nem kell megérnem hogy "magadra veszed":-))) ezt a címet:-))

tangata manu 2010.02.26. 16:38:23

Sajna én vagyok csak ilyen szerencsés (-étlen, azaz nem éhes), hogy nem nagyon tud lázba hozni egy drága pénzen vásárolt 5 cm2.
Engem a szerelem szokott felizgatni és az veteti csak észre,ha valaki tangát hord:)
Rá is csesznék, ha masszőrként öt végtaggal nyomnám:)
Hamarabb észre veszek egy becsípődött ízületet,mint egy riszáló feneket...

Manita 2010.02.27. 13:50:38

@tangata manu: hisztis indigó játszma ???
vagy
ki az úr a házban játszma??

:) :) :)

tangata manu 2010.02.27. 13:58:19

@Manita: Már úgy érted, hogy az én házamban nem a ...-öm? :)
az indigó tangáról csak annyit, hogy amikor megfogja a bőrödet, elég hülyén néz ki:÷Đ

Manita 2010.02.27. 14:09:40

@tangata manu: :) nem, nem úgy értettem :)))))


süti beállítások módosítása